Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Onefellow

Onefellow streeft ernaar goede contacten te onderhouden met haar klanten (lees: opdrachtgevers, leveranciers, partners, zzp’ers en andere belanghebbenden) en wil daarbij zo klantvriendelijk mogelijk zijn. Voor ons is een klacht een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Het correct en tijdig afhandelen van klachten speelt daarbij een belangrijke rol. Onefellow neemt klachten serieus.

Om de klanten te verzekeren van een goede afhandeling is een klachtenprocedure ontwikkeld en van toepassing. Deze procedure geldt voor alle klachten die Onefellow bereiken. Het beleid met betrekking tot klachten is gericht op het verkrijgen van inzicht in de wensen en verwachtingen van klanten en het nemen van maatregelen ter verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening.

Vragen of klacht?

Wanneer je een klacht hebt over onze dienstverlening kun je contact opnemen met ons via de chat, telefoon of per e-mail. Je kunt ook je gegevens achterlaten en dan bellen wij jou terug. Als een klacht daadwerkelijk wilt indienen, dan kan dat per e-mail (info@onefellow.nl) of per post naar:

Onefellow B.V.
Bargelaan 200
2333 CW in Leiden

Met de klachten wordt op een systematische en gestructureerde wijze omgegaan, conform de richtlijnen van de ISO 9001. kan leiden tot preventieve en eventueel corrigerende maatregelen, zodat dezelfde fouten en/of klachten voorkomen worden.